Friday 4 May 2012

Tempahan dari Induksham
Date : 28/04/2012 (Saturday)


Hari sabtu yang menyibukkan.. dan saya pun suka buat-buat sibuk.. hehehehe ;p
Saya mendapat tempahan CAKE MARBLE dari makcik husband saya, Induksham..

Kebetulan jumaat tu saya FREE so dapatlah saya siapkan 
CAKE MARBLE  yang beliau tempah..

Ini adalah picture yang sempat saya ambil..



Sehari selepas saya hantar CAKE MARBLE  di rumah Induksham,
Keesokan harinya saya terserempak ngan Induksham di rumah 
kenduri wedding sedara mara..

saya tanye beliau.. ok x CAKE MARBLE tu??
beliau kata,"Induksham x makan sepotong pun CAKE MARBLE tu,
naik atas sepotong pun xde untuk dimakan.."

huhuhuhu.. cian Induksham tapi masa anto CAKE MARBLE tu 
memang kat bawah umah Induksham tu ada kenduri.. 
pas merewang naik rumah atas CAKE MARBLE dah habissss..

xpe arr Induksham, lain kali order 2 BIJI eikk..
cucu-cucu suka makan.. hehehehhe

masa anto CAKE MARBLE tu pun cucu-cucu Induksham 
dah ushar-ushar.. mesti dorang cakap..
"bile la Mak Long Diana ni nak balik.. kitorang nak makan  cake nihhh.."

ahaaakkkksss.. (",)


No comments:

Post a Comment