Friday 4 May 2012

Tempahan dari Lydia
Date : 27/04/2012 (Friday)







Bersua  kembali.. 2 minggu kebelakangan ni sibuk sikit
ada undangan perkahwinan.. saya membantu suami memasang 
PELAMIN di rumah sepupu beliau.. Simple but NICE.. 

Hari ni la baru ada masa nak update new entry BLOG.. tu pun jap lagi saya 
dah nak keluar pergi Jalan TAR jap.. cuci mata.. hehehehhe


Baru ni saya mendapat tempahan CUPCAKES dari Officemate Husband saya, 
LYDIA yang melangsungkan perkahwinannya pada 29/04/2012 (Ahad).. 
Semoga hubungan rumah tangga mereka berkekalan hingga ke akhir hayat
di dunia mahupun di akhirat.. Aminnn..


Tema colour wedding LYDIA  adalah PINK & BLUE..  So, inilah CUPCAKES
yang di request oleh beliau..






Oleh kerana CUPCAKES ni LYDIA nak letak kat meja pengantin..
So, saya suggest kat beliau agar packing one by one
dan tertutup supaya makanan x terdedah dan gangguan lalat..




Comment dari LYDIA.. katanya dia tak merasa pun CUPCAKES tu
sekejap je dah licin diambil tetamu..
hehehehehe.. maklum je arr klu bekas tertutup macam ni
senang orang nak bawak balik..


Anyway, thanx to LYDIA di atas kepercayaan beliau
menempah "SWIRL ROSE CUPCAKES with WAFFER STICK"
ngan saya..


" Selamat Pengantin Baru.."

No comments:

Post a Comment